Barion Pixel
Kedves Látogatónk!
Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát.
 
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szállítás

Szállítás

Kedves vásárlóink!

A termék kiszállításakor mindenképpen tartalmazza a csomag a számlát, és amennyiben a termék rendelkezik garanciával, akkor a garancia levelet is. Abban az esetben, ha a csomagban nem találná a garancialevelet, azt legkésőbb 3 munkanapon belül kérjük jelezze felénk.
Figyelem! A méretválasztékkal rendelkező termékek esetében az átvételtől számított 2 munkanapon belül jelezzék, ha nem megfelelő a méret. Ebben az esetben küldjék vissza részünkre (3580 Tiszaújváros, Szent István út 24.) a terméket és mi kiküldjük a megfelelő méretet Önnek.
Szállítási díjaink vásárlási értékhez kötöttek, 30.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes a kiszállítás ha GLS futárszolgálatot, vagy csomagpontos kiszállítást választja. Súlytól és nagyságtól függetlenül!

Házhozszállítási díjak Magyarországon belül

Áraink csomagonként értendőek, egy csomagban több termék is lehet.

Szállítási lehetőségek

A Harmónia Gyógyászat webáruház az alábbi lehetőségeket kínálja a megrendelt termékek átvételére:

  • Házhozszállítás: a csomagot az Ön otthonába (vagy munkahelyére) szállítjuk
  • Csomagküldő: a csomagot az Ön által kiválasztott átvevőhelyen veheti át

Lehetőség szerint olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni csomagját! Webáruházunkban vásárolt termékeket egyenlőre csak Magyarország területére tudjuk kiszállítani.

A vásárló köteles a termékek átvételekor a csomag sértetlenségét ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Probléma esetén a vásárlónak jegyzőkönyv rögzítését kell kérnie. Továbbá cégünk ügyfélszolgálatát e-mailben értesítenie kell, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Amennyiben Ön a kézbesítés napján nem jelez sérülést, úgy reklamációt későbbiekben nem tudunk elfogadni!

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

  • Házhozszállítás GLS  

A megrendelt termékeket a GLS Futárszolgálat szállítja ki. A szállítási költséget a megrendelés véglegesítésekor rendszerünk automatikusan kalkulálja, az emlékeztető e-mailben fizetendő végösszeg tartalmazza a szállítási költséget is! A kiszállítási díj a megrendelt termék(ek) összértékétől függ. Ha egyszerre több terméket rendel meg, csupán egyszer számítjuk fel a szállítási költséget akkor is, ha (pl. ideiglenes készlethiány miatt) csak több részletben tudjuk teljesíteni megrendelését.

A GLS Futárszolgálat kizárólag csak hétköznapokon szállít ki.

  • Házhozszállítás MPL  

A megrendelt termékeket a MPL Futárszolgálat szállítja ki. A szállítási költséget a megrendelés véglegesítésekor rendszerünk automatikusan kalkulálja, az emlékeztető e-mailben fizetendő végösszeg tartalmazza a szállítási költséget is! A kiszállítási díj a megrendelt termék(ek) összértékétől függ. Ha egyszerre több terméket rendel meg, csupán egyszer számítjuk fel a szállítási költséget akkor is, ha (pl. ideiglenes készlethiány miatt) csak több részletben tudjuk teljesíteni megrendelését.

  • Csomagküldő

Csomagját át tudja venni országszerte az Önhöz legközelebb eső átvevőhelyen. A megrendelt terméket 2-3 munkanapon belül kapja kézhez.

Akkor veszi át a csomagot, amikor Önnek megfelel. Üzenetben és/vagy e-mailben kap egy speciális azonosítót, mellyel a csomag kiadás egy perc alatt megtörténik.

Hogyan kérhetem a Csomagküldő átvételt?

A Csomagküldős átvétel kiválasztása megrendeléskor a Pénztár menüpont 2. lépésében, a Szállítási módoknál történik. Először állítsa be a "Csomagküldő" opciót, majd az "ide kattintva"-ra lépve ki tudja választani az Önhöz legközelebb eső várost és végül az adott városban található Csomagküldő pontok listájából kell megjelölnie egyet. (segítség: https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek)

Mi a teendője a csomagja átvételénél? Kattintson ide!

Szállítási határidő

Általános szállítási határidő a megrendeléstől számítva 1-5 munkanap. Előreláthatólag a GLS futárszolgálat által kiszállított termékek 1-2 munkanapon belül, a Csomagküldőn keresztül küldött csomagok 2-3 munkanapon belül vehetőek át. Amennyiben a kívánt termék beszerzése meghaladja a 7 munkanapot, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt. Szükség esetén megrendelését módosíthatjuk, törölhetjük.

FIGYELEM!

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket arról, hogy a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09-dik napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is.
Meghatalmazott átvevő esetén a jogosultság szóbeli igazolása általában elegendő.

Az árushely csak akkor kérhet meghatalmazást ha az átvételi jogosultság jogcíme kétséges.
Az átvevő személyazonosságát igazoló hatósági igazolványt az árushely elkéri és annak adatait rögzíti.

Továbbá:
2. § A Korm. rendelet a következő 3/A. §-sal egészül ki:
„3/A. § A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
szerinti távollévők között kötött szerződés alapján értékesített áru kézbesítése érdekében az egyetemes postai
szolgáltató által nyújtott postai szolgáltatás igénybevételének lehetőségét a kereskedelmi célú internetes honlappal
rendelkező vállalkozás a honlapján biztosítja, feltéve, hogy az értékesített áru postai szolgáltatási szerződés
keretében történő kézbesítését az egyetemes postai szolgáltató az általános szerződési feltételeiben lehetővé teszi.”

Keresés