Barion Pixel
Kedves Látogatónk!
Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát.
 
Menü

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Hogyan rendelhetek?

A rendelés leadásának legegyszerűbb és legpontosabb módja, ha a webáruházon keresztül történik.

Lehet telefonon rendelni?

Amennyiben valamiért nem tudja leadni rendelését, nyugodtan hívjon (+36/70 607-6043) minket és segítünk leadni. Kérem ebben az esetben adjon meg egy e-mail címet, amire elküldjük a rendelés visszaigazoló e-mailt, így vissza tudja ellenőrizni az adatokat.

Hol és hogyan regisztrálhatok?

Regisztrációját a rendelés végén teheti meg, a „ Mentse el az adatait a következő vásárláshoz!” résznél.

Kell -e regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is le tudja adni rendelését. 

 

Hogyan adhatom le rendelésemet a Webáruházban?

 1 . lépés Megrendelni kívánt termékek összegyűjtése (Kosár)

A kategóriákból kiválaszthatóak a termékek, vagy a kereső használatával meg tudja keresni a termékeket.

Tegyük kosárba azokat a termékeket, melyeket szeretnénk megvásárolni. A termék képe mellett beírhatjuk a rendelni kívánt mennyiséget, amennyiben méret, szín stb. kiválasztása is lehetséges, tegyük meg, majd a "Kosárba rakom" gombra való kattintással pedig hozzáadhatjuk a kosarunkhoz.

 

 2. lépés Bevásárlókosár megnyitása

A jobb felső sarokban található a „Bevásárlókosár”, melyre rákattintva megnyílik a kosarunk egy nagyobb, részletes formában. Itt kattintsunk a lejjebb lévő "Pénztár"

hivatkozásra.

 

3. lépés Rendelési adatok megadása

Megjelenik egy 4 lépcsős rendelési oldal.

Először meg kell adnunk a személyes adatainkat, majd kiválasztjuk a szállítási módot, majd a fizetési módot. A 4. oldalon összegezve látjuk a rendelési adatainkat, ahol az általános szerződési feltételeket elfogadva le is tudjuk adni a rendelést.

 

    Hogyan vehetem át a rendelésemet?

A rendelés leadásakor a következő lehetőségek közül választhat:

Házhozszállítás: A csomagot a megadott címre szállítjuk a GLS futárszolgálattal.

Csomagküldő: A csomagot az Ön által kiválasztott Csomagküldő átvevőhelyre szállítjuk.

Személyes átvétel: A csomagot személyesen veheti át üzletünkben (3580 Tiszaújváros, Szent István út 24.)

 

6. Hogyan fizethetek?

A vásárlás összegének kiegyenlítése az alábbi módok egyikével lehetséges.

Utánvétel:

Az utánvétes fizetésnek a lényege, hogy a csomag értékét és a szállítás díját a címzett a küldemény átvételekor fizeti ki. Ez minden esetben készpénzes vagy bankkártyás fizetés. Üzletünkben való átvétel esetén egészségpénztári kártyával is fizethet.

Banki átutalás:

A rendelés értékét bankszámlaszámunkra utalja át. Rendelése után kap egy visszaigazoló e-mailt, melyben megtalálja az utaláshoz szükséges adatokat. Az összeg számlánkra való beérkezése napján indítjuk a kiszállítást. A pénz beérkezésének ellenőrzése reggel és délután is megtörténik.

Számlavezető bank: MBH Bank
Számlaszám: 
 10102770-03118700-01005002

Számlatulajdonos: Tisza-Filoxis Kft.

Kérjük az átutalásnál a megjegyzésbe írja be a rendelésszámát, a könnyebb azonosítás érdekében.

 

Egészségpénztári kártya:

Kiszállítás esetén nem tudja közvetlenül felhasználni az egészségpénztári kártyáját. Készpénzes számlát állítunk ki a megrendelt termékről, és ha beküldi a saját egészségpénztárába, az Ön egészségpénztára kiegyenlíti Önnek az ellenértéket. Az egészségpénztári kártya használatához arra van szükség, hogy a számlázási címhez írja be az egészségpénztári kártya adatait. 

 

Készpénzes fizetés az üzletben:

Az áru átvételekor készpénzben, személyesen fizet az 3580 Tiszaújváros, Szent István út 24. szám alatti címen. A megadott címen fizikai bolt található.

 

7. A receptre felírt gyógyászati segédeszközöket Önöknél meg tudom vásárolni?

Sajnos a törvényi háttér nem engedi, hogy webáruházon keresztül kiszolgáljuk a NEAK által támogatott termékeket. Csakis gyógyászati segédeszköz üzletünkben (3580 Tiszaújváros, Szent István út 24.) szolgálható ki vényre a kiírt termék.  

 

8. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

Minden sikeres rendelés beérkezése után küldünk egy visszaigazoló e-mailt, mely tartalmazza a rendelési adatokat, megrendelt terméket. Kérjük ezt minden esetben ellenőrizze.

 

9. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?

Célszerű ellenőrizni a kéretlen levelek (spam) mappát is, azonban ha ott sem található érdeklődjön elérhetőségeinken, a +36/70 607-6043 telefonszámunkon vagy az info@harmoniagyogyaszat.hu e-mail címen.

 

10. Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

Általános szállítási határidő a megrendeléstől számítva 1-5 munkanap. Előreláthatólag a GLS futárszolgálat által kiszállított termékek 1-2 munkanapon belül, míg a Pick Pack Pont által továbbított termékek 3-5 munkanapon belül, a Csomagküldő 2-3 munkanapon belül kézhez kaphatók. Személyes átvételnél a megrendelt és raktáron lévő termékek azonnal átvehetők üzletünkben (3580 Tiszaújváros, Szent István út 24.) Amennyiben a kívánt termék beszerzése meghaladja a 3 munkanapot, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt. Szükség esetén megrendelését módosíthatjuk, törölhetjük.

A készleten nem elérhető, azaz rendelendő tételek szállításáról egyedi információt küldünk.

 

11. Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díját a Megrendelés visszaigazolás levél mindig tartalmazza.

Forint

GLS Futárszolgálat 

 

Csomagküldő 

0-30.000 Ft

1.690 Ft

-

890 Ft

30.000 Ft felett

 INGYENES

-

INGYENES

 

       Áraink csomagonként értendőek, egy csomagban több termék is lehet.

Pick Pack Ponton maximum 150.000 ft értékű és 20 kg tömegű csomag csomag vehető át.

Honnan tudom meg, hogy mikor kézbesítik a csomagomat?

Az értesítés formája a szállítási mód függvénye. Amennyiben a GLS futárszolgálatot választja, e-mail értesítőt kap a csomag várható érkezéséről 3 órás időintervallumban. A Pick Pack Pont és a Csomagküldő szállítás esetén sms-t kap, hogy mikortól veheti át csomagját az átvevőhelyeken. 

 

12. Egészségpénztári kártyát is elfogadnak?

Egészségpénztári kártyájával két módon fizethet:

Kiszállítás esetén nem tudja közvetlenül felhasználni az egészségpénztári kártyáját. Készpénzes számlát állítunk ki a megvásárolt termékről, amelyet a csomagban talál, amennyiben beküldi a saját egészségpénztárába, az Ön egészségpénztára kiegyenlíti Önnek az ellenértéket. Az egészségpénztári kártya használatához arra van szükség, hogy a megrendeléskor a Számlázási cím résznél megadja az egészségpénztári kártya adatait.     

Fontos! Az általunk megküldött készpénzfizetési számlát mielőtt beküldi az egészségpénztárnak a kártyabirtokos az általa megjelölt helyen írja alá.   

Személyes átvétel esetén POS terminállal való fizetés is lehetséges. Ebben az esetben nem kell Önnek elpostázni a számlát az egészségpénztárának, ezt webáruházunk megteszi. Az eredeti számlát a pénztárnak küldjük, Önnek csak fénymásolt példányt tudunk nyújtani vagy e-mailben küldeni.

 

13. Hogyan tudom utólagosan módosítani/törölni a rendelésem?

Amennyiben a megrendelt áru még nem lett átadva szállításra, hívja az ügyfélszolgálati számunkat +36/70 607-6043 és kérje a rendelésének módosítását vagy e-mailben jelezze módosítási szándékát.

16. Hogy működik a kereső?

A keresés mezőt minden esetben az oldal jobb sarkában találja meg, egy nagyítót ábrázolva. Rákattintva felugrik a kereső mező. Ahogy elkezdi begépelni a keresendő kifejezést, alul azonnal felugranak a termékek.

 

17. Harmadik személy átveheti-e a csomagomat?
A kézbesítéskor személyazonosságot igazoló dokumentumok felmutatása szükséges. A csomag átvételét aláírással kell hitelesíteni. 

18. Mit kell tennem a csomag kézhezvételekor?
A csomag átvételekor ellenőrizze le a futár jelenlétében a csomag állapotát és a biztonsági szalagok épségét. Ha a legkisebb gyanú is felmerülne a csomag állapotával kapcsolatban, ellenőrizze le a csomag tartalmát a futár jelenlétében. Probléma esetén vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral és azonnal értesítsen bennünket.

19. Az árak tartalmazzák-e az Áfát?
Igen, az áraink tartalmazzák az áfát.

20. Kérdéseimet milyen e-mail címre küldhetem? 

A következő e-mail címre: info@harmoniagyogyaszat.hu

 

További kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal e-mailben,

vagy hívja ügyfélszolgálatunkat: +36/70 607-6043

Keresés